dinsdag 21 augustus 2012

Whoooppp hooooopp!!!!

En de keuring is .... GESLAAGD!!!!


We zijn goedgekeurd!!! Whooppieee!!!! Ik ben ongelooflijk blij!!
En mijn mannetje nog meer, denk ik!

Maar het heeft héél wat voeten in de aarde gehad voordat het maandag werd hoor! Amaai!!

Bart heeft zondagavond nog doorgewerkt op de bouw tot ongeveer half 1 's nachts om de elektriciteitskasten klaar te krijgen en een volledige controle te doen!
Dan is hij binnen gekomen en heeft hij tot half 4 - 4 uur doorgewerkt aan de elektrische schema's en de schema's van de riolering! Deze waren zo goed als af, maar terwijl je bezig bent merk je toch heel wat fouten of verander je dingen in de kast!
Toen kwam het printen.... en daar liep het dan ook volledig mis!!!
De patronen van de printer waren leeg! Maar we hadden een reserve. Dus hij steekt deze in en wat blijkt.... toner van de printer was vervallen!! Niet kunnen printen hé!
Dus mijn mannetje is echt wel héél erg boos komen slapen en heeft natuurlijk zitten grommelen op mij :-D! Want ja, ik kan daar op dat moment echt iets aan veranderen?? Not :-D!!

Om 6 uur liep dan z'n wekker af... na 2 uurkes slaap wel te verstaan. Maar hij kon er echt niet uit! Wat ook te begrijpen was. Om 7 uur heb ik hem er toch moeten uitsleuren want om 9 uur stond die madam van de keuring daar en er was nog niets geprint.
Op dat moment is hij de printer van bij z'n mama gaan halen en die installatie heeft ANDERHALFUUR geduurd!! Man man man !!! Hij was helemaal gek! Om 9 uur was die mevrouw er, maar er waren nog altijd geen schema's afgedrukt en die had ze nu toch echt wel nodig!! Ik heb toen Boesie naar buiten gestuurd om met haar naar de bouw te gaan en terwijl ging ik verder met de installatie van die printer! Tegen de tijd dat die mevrouw rond was heb ik Bart gebeld dat de printer klaar was met intalleren. Hij is naar binnen gelopen om alles af te drukken! Dat afdrukken ging volgens mij al even snel als installeren! Maar goed, alles is afgedrukt en gekeurd! Zelfde met de riolering! Want die man stond daar ondertussen ook al!

Nu ben ik vandaag op de gemeente geweest om een afspraak te maken voor de riolering te laten aansluiten op het net... Dat was met de veelbesproken Fernand... En voor diegenen die hem kennen... hij sprak ondertussen al tegen mij, allee... tegen mij borsten deze keer! Maar goed, zo'n mensen moeten er ook zijn!
Alles is doorgegeven en als het goed is, dan kunnen we eind van de week naar de wc gaan in onze nieuwe thuis!! En dat is toch wel essentieel als je dit weekend wilt omhuizen :-D!!!

Ja, ja ja, je leest het goed! We huizen dit weekend om!!! EINDELIJK!! Het is nog een klein beetje ruwbouw fase maar het is echt goed leefbaar!!
Dit weekend komt de ganse cavalerie helpen verhuizen, dus ik ga moeten zorgen dat alles in boxen klaar staat hier! Maar goed dat het grootste gedeelte al allemaal ginder staat! Nu is het nog vooral de meubels en de inhoud van de keuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten